Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Falsk negativ test i uke 5+6?

Gjest LMN

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på om d er mange som har opplevd seine positive graviditetstester og hvor seint evt.? Jeg er nå 10 dager over forventet mensen og har til tider hatt symptomer som:

- murringer og surkling, dette merker jeg noen ganger veldig tydelig, andre ganger ikke.

- stikkinger i sidene av magen

- antydning til sure oppstøt

- "stivhet" og stikkinger i korsryggen

- stikkinger i mellomgulvet (vet ikke om dette er relatert til graviditet)

Dette var de første symptomene jeg kjente som kom ganske raskt, ca 2,5 uker etter anntatt eggløsningsdag. Senere har også andre symptomer begynt å vise seg som:

- Innimellom vondt i hodet (Dette ble imidlertid bedre når jeg passet på å drikke mer vann)

- Kjempe trøtt og også sliten og "tiltaksløs"

- Noe som minner om menssmerter har jeg hatt de siste 3 morgenene, men har liksom ikke blitt noe mer ut av det.

- Det siste døgnet har jeg også kjent stikking i den venstre puppen, men dette er også noe som kommer og går.

Ser nå at jeg har ramset opp de fleste gravidsymptomer som finnes, men det får nå være, har garantert kjent alt dette på forskjellige tidspunkter. Idag er jeg som sagt 10 dager over forventet mens (12.februar), og testet negativt atter en gang i dag tidlig. Samtidig så "føler" jeg på meg at jeg er gravid, det er akkurat som at jeg bare vet det. Desto mer frustrende er det når testene bare viser neagtivt resultat!!!

Så nå håper jeg at noen der ute kan gi meg håper tilbake og si at de testa positivt seinere enn dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Diskusjon.no (altså dette forumet) er nok ikke det beste for å svar på spørsmålet ditt. Oppsøk dette forumet som ligger i linken, der finner du mange i din situasjon, og det er masse helspersonell som også bruker dette forumet, og vil kunne gi deg råd & vink.

Babyverden.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...