Qwseyvnd Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hjelper det å oppgradere glibc.so.6 til nyeste kjerne, fordi WineX liker ikke RH9, bare RH8...derfor spør jeg, eller verre? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 ta heller å legg inn nyeste wineX.. dette var et problem som var med wine2x serien.. men som er fikset nå. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Hvor finner jeg nyeste versjon av WineX ? Nyeste er WineX 3, men finner ikke RPM fil for den. winex-20030324-fr2.i386.rpm har jeg lastet ned fra www.freshrpms.net. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 www.winehq.org - kanskje? Eller, finnes forskjellige wine pakker da. Men jeg foreslår et søk på vår alles venn www.google.com Lenke til kommentar
Klette Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg foreslår at du leser den guiden jeg gav deg link til... Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 http://www.transgaming.com/showthread.php?news=67 skjekk det som står på postene der under.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå