Gå til innhold

Bærbar PC - rett produkt?

Anbefalte innlegg

God dag alle!

Jeg er ikke akkurat definisjonen på en ihuga hw-bruker, men simpelthen genialt at det finnes et slikt sted hvor hjelp sjeldent er langt unna.

Har for øvrig saumfart (i den grad det er mulig) forumet for lignende, oppdaterte poster uten stort hell.

to the point. Jeg skal gå til innkjøp av ny PC. Av bærbar type. Jeg ser for meg en "normal" størrelse (sålangt det finnes en norm på dette lenger), mener da fra 14"-16".

PC-en skal bære preg av god kvalitet og et "hurtig" oppsett. Batterilevetid spiller en viss rolle, men er av den oppfatning av at det gjerne må et kompromiss på ytelse for å få det til(?). PC-en skal i hovedsak brukes til lette oppgaver som avspilling av musikk (og film via TV), surfing og tekstbehandling. Dog jeg har ikke helt "vokst opp" enda, så en viss spillkapasitet er ønskelig. Da jeg rett og slett ikke har kapasitet til å sette meg inn i den enorme, evigutviklende IT-verdenen - setter jeg utrolig stor pris på de som sitter på slik kunnspak, og deler av overfloden.

Jeg ønsker også et system som ikke allerede er i ferd med å "eldres" (hvis det i det hele tatt er mulig?).

Prisklasse bør for øvrig ligge rundt alternativene under.

med min "el-kjøp-katalog-pc-kunnskap" har jeg funnet et par alternativer, men som sagt, har ikke i det hele tatt peiling på "specs" (?) og sånn.

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=114642

http://www.netonnet.no/art/data/laptop/laptop-15---16-tom/Acer_Aspire_Timeline-AS5810TG-734G32MN(125559,3003)

Innspill, kommentarer eller alternative oppsett blir satt pris på!

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...