Jakoozie Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Peter Molyneux er sin egen strengeste kritiker. Les mer Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Funksjoner er langt fra alt dessverre. Blir litt det samme som med film, de må regisseres. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 jepp. folk maser alltid om nye våpen, nye funksjoner etc. men tenker de seg om så er det langt ifra nødvendig i de fleste tilfeller. Bruk heller tid på å forbedre det du har før du legger til nytt. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Denne idiotiske forenklingen av rpg spill er noe jeg virkelig lærte å hate da Fable 2 kom ut. Jeg hater det spillet av hele mitt gamerhjerte. Fable 1 var rpg-light for konsoll, men det var fortsatt nok rollespillelementer til å holde det interessant til flere gjennomspillinger. Fable 2 var hack and slash med "the sims" elementer. Et spill for små barn som ikke krever noen som helst substans så lenge hjernen kan fødes med flotte bilder og hjernedød action. Mass Effect er også på veg ned i dette hullet, men klarer seg enda fordi det er såpass gjennomført på andre områder enn det som er rene rpg elementer. Jeg hater denne simplifiseringen av spill som kun eksisterer for at fuckings casuals og treåringer ikke skal sette seg fast i spillet. Lrn2fuckingplaynubs. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen av de mange spillene som etter min mening er ødelagt av "items" er Sacred 1&2. Masse ting og sette seg inn i som spiller lite roller egentlig etterhvert. Bruk heller tid på og balansere spillene og få de og fungere uten masse bugs som gir en bedre bruker opplevelse. Den nyeste og peneste grafikken veier ikke opp mot alle feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg