t-paul Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Bør jeg kjøpe en Wintel W2000 SP2 eller en Macintosh OSX neste gang jeg skal kjøpe datamaskin? Lurer.. Jeg utelukker pris og spilling, og tenker heller på stabilitet og ytelse. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Viss du utelukker spilling vil jeg helt klart anbefale en Mac med OSX. Men det har veldig mye å si hva du skal bruke den til.. Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Helt klart MacOSX , men så kan man lure på hva du skal bruke maskinen din til. F.eks server eller designing. Uansett er det limitert på programvare hele veien.... Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 du får det meste av designprog. til mac! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 mac = photoshop, videoredigering pc = spill, kontorarbeid, generelt alt annet.. enkel å oppgradere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå