Gå til innhold

Billig TomTom.


Windoge

Anbefalte innlegg

På jobb er jeg ganske avhengig av GPS, da jeg ikke er godt kjent i byen jeg bor i. Så for ikke så lenge siden kjøpte jeg en billig TomTom 4 GPS til like under 1000-lappen. Jeg visste fra før av at TomTom er ekstremt brukervennlig, noe som denne også er. Det er på ingen måte en dårlig GPS, og er selvfølgelig verdt 1000-lappen, men jeg er litt skuffet over hvor dårlig den er å finne frem. Dette er jo tross alt hovedfunksjonen til en GPS, og ofte når jeg taster inn en nøyaktig adresse tar GPS-en meg med til området rundt adressen, men aldri helt til huset. Det er ikke alltid dette skjer, men en god del av gangene. Er dette mangel på oppdatering? Gjøres ikke dette automatisk?

 

Eventuelt kan noen anbefale meg en GPS som er mer nøyaktig?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Du tar helt feil :) Du må bruke TomTom Home på en PC og koble GPSen til en PC for å få oppdateringer. Fra du slår den på første gang, må du gjøre dette innen 30 (?) dager for å få oppgradert til nyeste kart gratis. Senere må du kjøpe kartoppgraderinger, gjøres også fra TomTom Home. Oppdateringer til programvaren i enheten er gratis (gjelder ikke kart).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...