DementedAlbino Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 kan lastes ned? Det er jo abandonware nå så da er det helt gratis og helt lovlig å laste ned så spar dere for tåplige kommentarer. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 kan lastes ned? Det er jo abandonware nå så da er det helt gratis og helt lovlig å laste ned så spar dere for tåplige kommentarer. er du sikker på det? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Mener å ha lest at abandonware ikke finnes jeg, og at det er noen som bare har funnet opp det begrepet (i hvert fall når det handler om spill-sammenheng.) Likevel tror jeg ikke Eidos vil komme til å bry seg noe særlig om den saken. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg fant det en plass, hvor det er gratis. Fant også CMITA (CM1) på samme side. Jeg poster url her senere idag. Sitter på skola : Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Mener å ha lest at abandonware ikke finnes jeg, og at det er noen som bare har funnet opp det begrepet (i hvert fall når det handler om spill-sammenheng.) Likevel tror jeg ikke Eidos vil komme til å bry seg noe særlig om den saken. På en eller annen side fant jeg cm1, 2, 3 og 9798 til nedlastning samt mange andre gode gammle klasikere av spill. Regner meg at når det er snakk en så lang liste over spill så er de lagt ut lovlig. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 http://www.freeoldies.com var siden ja. Der finner du en del oldies :-) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 det spillet er jo en klassiker. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 http://www.freeoldies.com var siden ja.Der finner du en del oldies :-) Den siden er ikke mye hjelp i. De har ikke den versjonen jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå