int20h Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 HP avslutter sitt forhold som sertifisert Cisco-forhandler og servicepartner. Les mer Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 yay! har ikke opplevd det å bruke hp for ciscoutstyr som en positiv ting.. ble bare surr. Lenke til kommentar
cfgmgr Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hmm, ser ut som HP faser ut Enterprise-satsningen sin. LAN: Cisco ut, Procurve inn. SAN: Brocade/Cisco ut, Qlogic inn. Disksystemer: Mindre satsning på ekstern lagring, mer DAS. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har vært borti nettverksutstyr fra HP lenger enn Cisco, så det var for meg uansett et noe snålt samarbeid mellom noen jeg opplevde som konkurenter hele veien. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 For hp sin del om kunden vil ha cisco kunne de jo da levere komplette løsningen istedenfor at cisco ble kjøpt fra en annen part som fikk "hp sin" fortjeneste på deler av løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå