Nemene Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei, har jo nå fått den koselige beskjeden om at Windows snart vil begynne å slå seg av hver 2. time. Tenkte derfor det var på tide å kjøpe meg en egen copy av W7. Jeg bygde maskinen min i sommer og installerte RC på denne, lurer derfor på om jeg kan kjøpe en såkalt OEM versjon og installere denne? Eller vil det at jeg har installert RC telle som et tidligere installer OS? Lurer også på en liten ting til, jeg hadde tenkt å kjøpe meg en ny harddisk, jeg lurte derfor på i den sammenheng om det går greit og installere OS på den uten å formatere den gamle disken med OS på først? Slik at jeg kan kopiere filer fra den tidligere OS disken over til den nye, uten og miste dise filene når jeg må formatere. Mvh. Nemene Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ingen problem. Kjøp deg ny disk og OEM. Så er det viktig at du kobler fra den gamle disken mens du installerer. Etterpå kan du koble til den gamle disken. Hvis den booter fra den gamle må du forandre bootrekkefølge i BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå