Tordenflesk Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 La du merke til herme-tegnene?... Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jo jeg så de, så hvilken "tjeneste" er det du snakker om da? Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Eg opplever Wimp som meir stabilt og mykje raskare og meir responsivt enn Spotify på Android-telefonen min, men så er PC-versjonen basert på Adobe Air som automatisk gjer det til verdas treigaste program nokonsinne. Utruleg at dei kan vere så tankelause. Programmet er nesten ikkje mulig å kjøre på netbooken min. Uansett er eg imponert over Wimp. Særs godt gjennomtenkt grensesnitt, med listing av nye plater osb. Men Air? Air??? Off... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Til manges missforståelse så har ikke Wimp artister som ikke ønsker å være med hos Spotify, for streaming. De hadde det på samme måte som Spotify i betafasen hvor det ennå ikke var et komersielt produkt. Spotify på Premium kvalitet gir 320kbps VBR. Endret 23. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hvordan er bitratemulighetene på android-klienten? Hva kan man velge mellom? Leste en gammel test på dinside http://www.dinside.no/824638/spotify-vs-wimp som sa wimp brukte 64kbit... Kan være greit om man har dyre datapriser i abb, men det bør gå an å velge noe som går an å høre på, og man er da på wifi innimellom også. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nå er jo Pink Floyd tilbake for streaming, det hjelper masse Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) YES! Nå mangler vi bare at Rammstein blir streambart.. Edit: Ikke at jeg hører på Pink mye da. Endret 25. februar 2010 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Hvordan er bitratemulighetene på android-klienten? Hva kan man velge mellom? Leste en gammel test på dinside http://www.dinside.no/824638/spotify-vs-wimp som sa wimp brukte 64kbit... Kan være greit om man har dyre datapriser i abb, men det bør gå an å velge noe som går an å høre på, og man er da på wifi innimellom også. Man får bare 64kbit over mobilnettet, men man kan huke av for 256kbit når man er på WiFi i android klienten. edit: Forøvrig er 64kbit streamen helt fin å høre på, 64 kbit i dag er ikke det samme som 64kbit var for 5-10 år siden. Endret 25. februar 2010 av SBS Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jo jeg så de, så hvilken "tjeneste" er det du snakker om da? http://gizmodo.com/5475006/the-secret-world-of-private-bittorrent-trackers Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Prøvde Wimp i Ubuntu (9.10) gikk smertefritt. Lyden virket perfekt. Jeg hadde i fra før av installert flash. Så når jeg skulle installere Adobe Air og Wimp skjedde dette SMERTEFRITT fra siden til wimp.no. Ikke noe knoting! Ikke noe i det hele tatt! Wimp legger seg under Tilbehør. Negative er at passordet og tlfnummeret ikke huskes i Linux. Endret 27. februar 2010 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Får ikke til å hente Android-klienten. Står i hjelpen at det er bare å åpne www.wimp.no på telefonen over mobilnettet, men kommer bare til en side hvor det står "The Web page at http://wimp.no/site/site/xhtml2/view.ftl?page=android could not be loaded as: HTTP error code 404" Finner den ikke på Market heller. Noen tips? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Prøvde Wimp i Ubuntu (9.10) gikk smertefritt. Lyden virket perfekt. Jeg hadde i fra før av installert flash. Så når jeg skulle installere Adobe Air og Wimp skjedde dette SMERTEFRITT fra siden til wimp.no. Ikke noe knoting! Ikke noe i det hele tatt! Wimp legger seg under Tilbehør. Negative er at passordet og tlfnummeret ikke huskes i Linux. Dette ble jeg også kjempeimponert over Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg er ikke helt solgt av "Adobe Air" valget, men jeg har en invite og skal ta opp testing igjen. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Herrefred, last.fm kompabilitet innebygd, er helt frelst jeg. Når man har logget noen år med musikk på last.fm, er man garantert å få noen skikkelig flotte album anbefalt! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Heisann alle WIMP-brukere! Siden WIMP ikke har støtte for MSN NowPlaying lagde jeg et program Jeg vil ha tilbakemelding på hva jeg skal legge til og fjerne. Tråden finnes her nå: https://www.diskusjon.no/?showtopic=1211324 Endret 9. mars 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) 1. Adobe Air Og? 2. Musikken leies, ikke mulighet for å beholde den feil. 3. Lite utvalg utenfor mainstream mulig, men få som ikke bruker andre ting også. 4. middelmådig lydkvalitet 256 kb/s er ikke FLAC Lossless, men det er ikke så værst, sammenlignet med youtube og your average everyday mp3. Endret 19. april 2010 av de la Mancha Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har begynt å teste litt på min nye Desire, fin Android app de har laget. Noen som vet om en måte å kunne kontrollere avspilleren med fjernkontroll? Play/pause og next/prev på ledning eller via BT styrer den interne musikkspilleren, og ikke WIMP. Finnes en fiks? Virker dette på spotify? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Play/pause fra fjernkontrollen fungerer på Spotify, skip fungerer ikke... Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Play/pause fra fjernkontrollen fungerer på Spotify, skip fungerer ikke... Jo, det fungerer iallefall på orginal headsettet til Hero. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå