tomijorg Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Hei. Jeg har en pc med asus hovedkort. og xfx gt 9500 geeforce 512 mb kort og intel prosessor som er på 2,8 ghz. dette er en singel core "gammel" prosessor. Men. Uansett hva jeg gjør så får jeg ikke bildet å har stortsett testet alle komponentene utenom hk og prosessor. kan det faktisk være slik att det er prosessoren som er i stykker så jeg ikke får skjermbilde? eller er ikke det aktuelt? skjermen registrerer heller ikke att pc en blir slått på engang. (Har ikke intert skjermkort i hk. Mvh Tom Ivar Edit: Har gogglet dette også men finner ikke noe jeg blir videre klok på. Endret 22. februar 2010 av tomijorg Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 90% sjanse for hovedkortet. Er CPUen gåen noe som sjeldent hender, så vil BIOSen pipe som faen oftest. Lenke til kommentar
tomijorg Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Takker. slenger meg på tlf til Komplett med en eneste gang her jeg å snakker litt med di om hva jeg/di skal gjøre med dette Takker masse for svar. Noen andre som hat ett tips foresten? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kan også være minnet\ram. Om du har flere ram-brikker i, ta ut alle untatt 1, om det foratt ikke funker bytter du rambrikken med en annen. Om det ikke går da heller er det kanskje HKet som har sovna Lenke til kommentar
tomijorg Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Har prøvd rammen i annen pc her å det var vellykket å funket som en formel 1 bil hehe. Altså raser bra Weeeeeeeeeeeeeeeeee. hehe. Men takker for tipset. Kan kanskje hjelpe noen andre noen gang hvis di plutselig opplever samme problemer? Tom Ivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå