Schjellin Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Har windows 7. Og jeg fikk en beskjed der det stod at windows 7 kom til å expire på 8 dager. Men sist jeg sjekket, så expiret den 1. august 2010. Stemmer dette? Kanskje feil del og poste denne tråden i. Endret 22. februar 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Har du RC versjonen? EDIT: I så fall så kan du lese litt her. Endret 22. februar 2010 av E.C. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Aha, så jeg må kjøpe ny. jaja, takk for hjelpen. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du har vel ikke kjøpt RC? Bra tråd forresten, minnet meg på at maskinen som mor mi bruker går ut snart, ville nok fått litt kjeft om hennes PC plutselig bare skrudde seg av hver 2. time :!: Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Don't mention it....... Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har du noen bekjente i UK, så kan du bestille fra Amazon.co.uk. Der koster Home Premium Retail omtrent £90, som er halv pris sammenlignet med Norge. Så er det bare å sende den som gave fra privatperson til privatperson. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Har du noen bekjente i UK, så kan du bestille fra Amazon.co.uk. Der koster Home Premium Retail omtrent £90, som er halv pris sammenlignet med Norge. Så er det bare å sende den som gave fra privatperson til privatperson. Eller så bare bestiller du derfra og betaler momsen og tollgebyr, blir fortsatt billigere enn i Norge. Om du ikke kan klare deg med OEM versjonen da. Endret 22. februar 2010 av myhken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå