diskusjonsmann Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Noen med erfaringer fra den? funker den greit med sykkel nå som det er vinter? hva med å gå på ski? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Regner med det er ergometersykkel du siktar til Joda, både sykling og skigåing fungerar fint. Lenke til kommentar
diskusjonsmann Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Stemmer nok det:P hehe Men noen med erfaringer med dette? synker man bra i vekt? er 90 kg, 178,? Hva med fettprosenten? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kjem ann på kosthaldet. Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Noen med erfaringer fra den? funker den greit med sykkel nå som det er vinter? hva med å gå på ski? Har forsøkt Gerilja Kardio på Spinningsykkel. Mine erfaringer: 1: Det er vanskelig, men ikke umulig. Det som er vanskelig er å øke pulsen dramatisk på så kort tid. For min egen del gav bena rett og slett etter. Jeg var for dårlig trent i utgangspunktet. Jeg fikk ikke opp ønsket puls. 2: Det er pain! (men det vet du sikkert) 3: Har mye bedre erfaringer med 4x4 på spinning. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har forsøkt Gerilja Kardio på Spinningsykkel. Mine erfaringer: 1: Det er vanskelig, men ikke umulig. Det som er vanskelig er å øke pulsen dramatisk på så kort tid. For min egen del gav bena rett og slett etter. Jeg var for dårlig trent i utgangspunktet. Jeg fikk ikke opp ønsket puls. Det er ikkje meininga at du skal kjøre full pupp om du ikkje er i form til det, bygg opp formen gradvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå