Christoffero89 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 under mine inlegg ligger det en knapp som heter favoritter. har en ting der. den får jeg ikke fjernet og finner ikke ut hvor jeg legger til flere tråder der Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Favoritter eksisterte før oppgraderinga og, og du har truleg lagt til den tråden då. Det er framleis ikkje vorte mogeleg å leggje trådar til i Favoritter, men eg håper det kjem snart. Fjerning av trådar reknar eg med vil skje via Administrer-funksjonen, men den fungerer framleis ikkje. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Feilmelding for manglende knapp i favoritter finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=80 Les forøvrig denne nyheten: Vi tar i bruk tracker-funksjon Mange av tilbakemeldingskategoriene (de teknisk rettede) vil det sannsynligvis ikke lenger være mulig å starte nye tråder i om ikke så altfor lenge, vi er inne i en liten overgangsperiode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg