Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Søppel-bøtta er mitt territorium!

Gjest Søppel

Anbefalte innlegg

Gjest Søppel

Dette spørsmålet kansje redder dagen for mange av dere som leser det, da det egentlig er en veldig komisk problemstilling. Problemet er følgende:

Jeg liker ikke at uvedkommende kommer i nærheten av søpla mi. Skjønner ikke hvorfor, har ikke noe atomavfall eller annet å skjule i skapet under kjøkkenbenken. Bare vanlig søppel som vanlige personer har.

Kommer det noen gjester på besøk og jeg gir dem noe mat som er innpakket i papir, så spør de jo selvfølgelig om hvor søppelbøtta er. Jeg får noja! "LA MEG KASTE SØPLA, BARE SLAPP AV DERE" kommer med en gang ut av munnen min. Noen som opplever det samme? Isåfall, hvorfor er vi redde for å vise andre medmennsker søpla vår? Er jeg alene om å må "beskytte" søpla mi?

Når de snille søppelmennene kommer for å hente søpla mi så bryr jeg meg ikke, da er jeg bare glad for å bli kvitt dritten...

Dette kan kansje virke som noe tull, men faktum er at det er et meget seriøst innlegg.

Jeg kan jo tillegge at jeg er en mann.

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres jo ut som du har utviklet tvangstanker angående dette. Kanskje du bør sette deg ned å analysere om hva du nøyaktig er redd for når folk vil kaste ting i søpla di? Det er vel først da du kan prøve å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...