Gjest Søppel Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Dette spørsmålet kansje redder dagen for mange av dere som leser det, da det egentlig er en veldig komisk problemstilling. Problemet er følgende: Jeg liker ikke at uvedkommende kommer i nærheten av søpla mi. Skjønner ikke hvorfor, har ikke noe atomavfall eller annet å skjule i skapet under kjøkkenbenken. Bare vanlig søppel som vanlige personer har. Kommer det noen gjester på besøk og jeg gir dem noe mat som er innpakket i papir, så spør de jo selvfølgelig om hvor søppelbøtta er. Jeg får noja! "LA MEG KASTE SØPLA, BARE SLAPP AV DERE" kommer med en gang ut av munnen min. Noen som opplever det samme? Isåfall, hvorfor er vi redde for å vise andre medmennsker søpla vår? Er jeg alene om å må "beskytte" søpla mi? Når de snille søppelmennene kommer for å hente søpla mi så bryr jeg meg ikke, da er jeg bare glad for å bli kvitt dritten... Dette kan kansje virke som noe tull, men faktum er at det er et meget seriøst innlegg. Jeg kan jo tillegge at jeg er en mann. Takk for svar! Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Har jeg aldri hørt om før. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvis nokon spør kor søppla er så svarar eg "i skapet under vasken", kan ikkje sei eg kjenner meg igjen i di oppfatning. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kanskje et behov for privatliv? Eller så kanskje noen har funnet noe pinlig i søpla di før. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Høres jo ut som du har utviklet tvangstanker angående dette. Kanskje du bør sette deg ned å analysere om hva du nøyaktig er redd for når folk vil kaste ting i søpla di? Det er vel først da du kan prøve å gjøre noe med det. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Du er nesten som meg, bare at jeg har herredømme over kjøleskapet. Endret 22. februar 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg spør aldri hvor folk har søppelet, fordi det skal stå under vasken. Ellers kjenner jeg meg lite igjen i dine problem. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hørtes litt paranoid ut, har du andre paranoide tanker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå