War Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvorfor har jeg ikke tilatelse til å se mine meldinger, sende meldinger eller se medlemslister? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Prøv igjen nå, var noe feil her i stad også, men det funker igjen nå. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Det finnes allerede en tråd om det. Lenke til kommentar
War Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Jeg fant desverre ikke tråden, har jo ikke tilatelse til å søke etter den. Tok 30 min å skrive innlegget også siden forumet lagger. Men da prøver jeg siden, ser de vet om problemet og jobber med å fikse det. Endret 21. februar 2010 av War Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hei! Fordi forumet ikveld var veldig tregt ble det besluttet, som Vidar skrev, å putte det inn i en ressurssparingsmodus for å se om det kunne gjøre forumet mindre tregt. Som en del av denne modusen er dette en av tingene som blir deaktivert for å minske antallet databaseforespørsler. Nå har vi gått tilbake til den vanlige modusen og ting skal derfor fungere som normalt igjen. Ber ellers om at fremtidige feilmeldinger og lignende postes i Tracker: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker En del av tilbakemeldingskategoriene kommer mest sannsynlig til å bli fjernet/avviklet om ikke lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg