Neglesaks Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 etter at jeg installerte mitt nye Ati Radeon 9500 kort på maskinen på har Vice city sluttet og fungere som det skal. Når jeg trykker på ikonet og skal starte spillet, så skjer det ingenting. Den tenker i noen sekunder også skjer det ikke no mer. Hvis jeg skal starte spillet må jeg høyreklikke og velge run as, også meg som bruker også en sånn beskyttelsesmodus. Men når jeg gjør dette så er alle savegamene mine borte og det går ikke an å save spillet. Spillet fungerte utmerket med mitt Geforce 2 mx400 kort, bortsett fra at det hakket litt Noen som vet hva som kan være problemet. Jeg har lagt inn Dx9 og har de nyeste driverne til skjermkortet mitt. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Du husker vel første gang du kjørte spillet at du måtte vente litt lenger for å få spille siden spillet optimaliserte textures til grafikkortet ditt? Kanskje det er problemet, siden du bytta kort så blir det en eller annen kræsj. Jeg er ikke sikker på dette, bare tipper. Søk om dette på google og sjekk om det ligger noe i det. Lenke til kommentar
Neglesaks Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 jeg har prøvd og reinstallere spillet, men det hjalp ikke særlig.. skikkelig irriterende Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Prøv å slett eller rename gta_vc.set som ligger under GTA Vice City User Files, da blir alle innstillinger satt til default. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Prøv å slett eller rename gta_vc.set som ligger under GTA Vice City User Files, da blir alle innstillinger satt til default. Dette funka hos meg da jeg byttet skjermkort, så det regner jeg med løser saken! Men jeg kom inn, men grafikken var helt psykodelisk Lenke til kommentar
Neglesaks Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Tusen hjertelig.. det funket nå skal jeg spille hele sommeren med den høyeste oppløsningen:) Lenke til kommentar
KenLada Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hvor finner du disse user-filene ? Finner dem ikke og er skikkelig forbanna ! samme problem som deg ! og dem ligger ikke i mine dokumenter.. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hvor finner du disse user-filene ? Finner dem ikke og er skikkeligforbanna ! samme problem som deg ! og dem ligger ikke i mine dokumenter.. Skal ligge i mine dokumenter (my documents).. finner du det ikke der, forsøk et søk på : gta_vc.set Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå