bas Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Muligens litt ot, men jeg synes de hvite Phenix jakkene til den norske OL delegasjonen er kjempestilige og lurte egentlig bare på om det er mulig å få tak i en slik for hvermansen? Noen som veit? Slik som denne Nothug har på seg her bl.a Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Minner om vålerenga-fargene inne i kragen (bortsett fra den hvite stripen). Så ja, fin jakke! Phenix vet nok å smi mens jernet er varmt. Skulle ikke forundre meg om disse er/kommer i butikkene snart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Minner om vålerenga-fargene inne i kragen (bortsett fra den hvite stripen). Så ja, fin jakke! Veldig god grunn til å holde seg unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7815234 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skulle til å spørre om det samme! Må jo gå an å kunne kjøpe OL-effekter i ettertid og støtte Olympiatoppen/norsk toppidrett, når det samme går an i fotball, ishockey, ++++ Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kommer sikkert, men ikke forvent at de koster under 6000 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg har også lyst på de jakkene, og ikke minst Phenix-luene i tillegg, med det norske flagget foran selvfølgelig. Men så langt har jeg ikke klart å finne noen steder som selger det. Lenke til kommentar
bas Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Kommer sikkert, men ikke forvent at de koster under 6000 Litt må man jo koste på seg. Ble ingen nevneverdig dyr vinterferie med OL-sendinger foran tv skjermen, så da kan man bruke de sparte pengene på i hvertfall å SE litt sporty ut Endret 1. mars 2010 av bas Lenke til kommentar
pronin Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg mottok den offisielle OL-jakken i størrelse M i dag. Litt stor i størrelsen ser det ut som. Den er helt ubrukt, ligger ny i plasten den kom i. Selger den for 4000,- ved hurtig avgjørelse. Må dessverre hente inn litt penger til Thailandtur om to uker. Lenke til kommentar
pronin Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Bilder? Sitter på jobb nå, så jeg får ikke lastet opp bilder enda, men det er samme som på bildet over her. Kan laste opp om et par timer. Lenke til kommentar
pronin Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Her kommer bilder. Si fra om det ønskes andre vinkler eller nærbilder. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg mottok den offisielle OL-jakken i størrelse M i dag. Hvor har du fått taki den? Har også sykt lyst på den hvite phenix-lua Chris9 nevnte. Tviler vel egentlig på at OL-kolleksjon blir å se i butikkene, men hadde vært en idé å ta direkte kontakt med olympiatoppen... Lenke til kommentar
pronin Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg mottok den offisielle OL-jakken i størrelse M i dag. Hvor har du fått taki den? Har også sykt lyst på den hvite phenix-lua Chris9 nevnte. Tviler vel egentlig på at OL-kolleksjon blir å se i butikkene, men hadde vært en idé å ta direkte kontakt med olympiatoppen... Jakken kommer fra en av sponsorene, som jeg jobber for. Har to bud på 3100,- inkludert oppkrav nå. Førstemann til mølla. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Pronin: Din jakke er vel ikke den samme som den Nordthug har på seg? din ser mye tynnere ut, og har en annen glidelås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå