Gå til innhold

OL2010:Norges hvite Phenix jakker

bas

Anbefalte innlegg

Muligens litt ot, men jeg synes de hvite Phenix jakkene til den norske OL delegasjonen er kjempestilige og lurte egentlig bare på om det er mulig å få tak i en slik for hvermansen?

Noen som veit?

Slik som denne Nothug har på seg her bl.a

960x.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+7815234

Skulle til å spørre om det samme!

Må jo gå an å kunne kjøpe OL-effekter i ettertid og støtte Olympiatoppen/norsk toppidrett, når det samme går an i fotball, ishockey, ++++

Lenke til kommentar

Kommer sikkert, men ikke forvent at de koster under 6000 :p

Litt må man jo koste på seg. Ble ingen nevneverdig dyr vinterferie med OL-sendinger foran tv skjermen, så da kan man bruke de sparte pengene på i hvertfall å SE litt sporty ut :)

Endret av bas
Lenke til kommentar

Jeg mottok den offisielle OL-jakken i størrelse M i dag. Litt stor i størrelsen ser det ut som. Den er helt ubrukt, ligger ny i plasten den kom i. Selger den for 4000,- ved hurtig avgjørelse. Må dessverre hente inn litt penger til Thailandtur om to uker.

Lenke til kommentar

Jeg mottok den offisielle OL-jakken i størrelse M i dag.

Hvor har du fått taki den? Har også sykt lyst på den hvite phenix-lua Chris9 nevnte. Tviler vel egentlig på at OL-kolleksjon blir å se i butikkene, men hadde vært en idé å ta direkte kontakt med olympiatoppen...

Jakken kommer fra en av sponsorene, som jeg jobber for. Har to bud på 3100,- inkludert oppkrav nå. Førstemann til mølla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...