Stigah Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 God kveld. Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle plassere denne tråden, men tok sjansen på å legge den her, som sikkert er helt feil. Jeg har fått BETA invitasjon til Voddler. Jeg har laget bruker og lastet det ned. Men når jeg åpner Voddler, skriver inn brukernavnet mitt og passordet, står det at jeg har skrevet inn feil. Jeg har prøvd utrolig mange manger, til og med mange dager etter hverandre. Har også skiftet passordet mitt, men til ingen nytte. Vet noen hva som er galt? Jeg blir evig takknemlig for svar Mvh. Stig Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Med den nye Voddler klienten går d ikke an å koble til i Norge lengre. I Voddler tråden her på forumet finner du den gamle klienten og der funker alt fint Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Tusen takk For øyeblikket gitt det ikke an å søke her på forumet, så jeg laget bare en ny tråd. Men da laster jeg den ned i morgen, for nå skal jeg legge meg! (Trenger mye søvn når man har feber vet du) God natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå