Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Nå får vi håpe på at curlinggutta gjør som de skal, også er vi nr 1 på medaljelista + Fem- og tremila. + Skøyter lagtempo (kvinner/menn) + Ishockey, selv om vi er slått ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Irriterer meg at de babler om hvilepuls hele tiden. Hvilepuls er når man ligger helt i ro og gjøt ingen ting. De bør snakke om puls i stedet. Har reagert på den der selv. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 YEAH!!!!!!! Mokko, det klarer vi ikke. Er nesten sikker på det. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Åh yes! Er så stolt over søskenbarnet mitt nu! Viser at han definivt hører med i eliten ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Åh yes! Er så stolt over søskenbarnet mitt nu! Viser at han definivt hører med i eliten ja Bø? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Og jeg er stolt av pappa'n til Jesper, aka faren til en kompis av broren min på 7 år som plutselig var på TVskjermen og spilte curling, aka Thomas Ulsrud. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Fantastisk! Utrolig fortjent dette her for alle gutta. Tarjei Bø som gjør det fantastisk, Hanevold som avsluttet med gull, Bjørndalen som har slitt mye av mesterskapet og Hegle Svendsen som har hatt et rått OL med tre medaljer! Lenke til kommentar
gholie Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Er Bø ja, og det er vel slik at det er lov å vere stolt av eit søskenbarn som vinn OL gull og gjer ei knallgod etappe Mokko? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Åh yes! Er så stolt over søskenbarnet mitt nu! Viser at han definivt hører med i eliten ja Gratulerer så mye. Må ta noen pils for han i kveld vel? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hehe, får sjå på Lørdag Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Er Bø ja, og det er vel slik at det er lov å vere stolt av eit søskenbarn som vinn OL gull og gjer ei knallgod etappe Mokko? Jeg må unnskylde hvis jeg virket litt krass, var absolutt ikke ment sånn. Jeg hadde vært stolt selv. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Dette var bare så nyyyydelig å se på ENDELIG Endret 26. februar 2010 av Goodall Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg elsker deg ole... :w00t: :w00t: :w00t: :w00t: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 KONGE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig fikk Ole gullet i dette OL! Og Bø?????? HELT RÅTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Jotun? Hvor har du vært? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 I Mandal, Ålgård, Sandnes og Stavanger. Du da? Edit: Glem det, ser på statsa at du har vært der du pleier å være..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå