Gå til innhold

OL2010:23-26/2 Skiskyting, stafett

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det russeren har spist? Kan man vente seg å få noe medaljer i posten om noen uker?

Han har alltid vært rask. Vet ikke om han er det naturlig, eller at han ikke har blitt tatt enda. :p

Sorry. Har ikke fulgt med så mye på skiskyting, men jeg synes russerne har hatt et fantastisk mesterskap når det kommer til skiskytingen i dette mesterskapet.

Endret av Pizzatrance
Lenke til kommentar

Tarjei who? Ja, jeg skal ærlig innrømme at verdenscup-renn i vintersport bryr meg midt i aslaug, men OL følger jeg sykelig med på. Det er andre idretter som har tatt over for norske vinteridretter de senere årene, skal jeg ærlig innrømme. Jeg har også vært våken siden kl 5 i morges, så humoren er på topp!

Lenke til kommentar

Hva er det russeren har spist? Kan man vente seg å få noe medaljer i posten om noen uker?

Tror de kaller det APO, eller UFO eller noe i den duren. :whistle:

He he. Det blir vel ikke som i Lahti-VM hvor man fant poser i skogen med sprøyter, blod, slanger og lignende.

Hørte at de fant salamandere i Lahti-skogen også. Mye rart som befinner seg der.

Lenke til kommentar

Skrives BØE. Absolutt godkjent av Tarjei ja, men liker ikke helt hvordan denne stafetten utvikler seg. Er redd det blir bingo om alle skal komme samtidig inn hele tiden. Å sette Bjørndalen på siste var en stor feilvurdering etter min mening. Ingen mulighet for at Bjørndalen kan slå Ferry, Landertinger eller Ustygov på en sisterunde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...