Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Hva er det russeren har spist? Kan man vente seg å få noe medaljer i posten om noen uker? Han har alltid vært rask. Vet ikke om han er det naturlig, eller at han ikke har blitt tatt enda. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Kan ikke klage på den siste olympiske skuddserien der. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Blir spennende med Tarjei Bø på neste etappe nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Tarjei blir spennende ja. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Hva er det russeren har spist? Kan man vente seg å få noe medaljer i posten om noen uker? Han har alltid vært rask. Vet ikke om han er det naturlig, eller at han ikke har blitt tatt enda. Sorry. Har ikke fulgt med så mye på skiskyting, men jeg synes russerne har hatt et fantastisk mesterskap når det kommer til skiskytingen i dette mesterskapet. Endret 26. februar 2010 av Pizzatrance Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva er det russeren har spist? Kan man vente seg å få noe medaljer i posten om noen uker? Tror de kaller det APO, eller UFO eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Herlig etappe av gamlingen. Fint sisteløp han hadde i et mesterskap. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva er det russeren har spist? Kan man vente seg å få noe medaljer i posten om noen uker? Tror de kaller det APO, eller UFO eller noe i den duren. He he. Det blir vel ikke som i Lahti-VM hvor man fant poser i skogen med sprøyter, blod, slanger og lignende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Håper dere som klagde på Hanevold har lært. Han leverer alltid i mesterskap. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Tarjei who? Ja, jeg skal ærlig innrømme at verdenscup-renn i vintersport bryr meg midt i aslaug, men OL følger jeg sykelig med på. Det er andre idretter som har tatt over for norske vinteridretter de senere årene, skal jeg ærlig innrømme. Jeg har også vært våken siden kl 5 i morges, så humoren er på topp! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva er det russeren har spist? Kan man vente seg å få noe medaljer i posten om noen uker? Tror de kaller det APO, eller UFO eller noe i den duren. He he. Det blir vel ikke som i Lahti-VM hvor man fant poser i skogen med sprøyter, blod, slanger og lignende. Hørte at de fant salamandere i Lahti-skogen også. Mye rart som befinner seg der. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Må da være perfekt for Bø at det gåes så sakte? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Tarjei who? Et av de største talentene. Er visst større enn det Emil var på samme alder. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Rått. Vi ligger godt med. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Skrives BØE. Absolutt godkjent av Tarjei ja, men liker ikke helt hvordan denne stafetten utvikler seg. Er redd det blir bingo om alle skal komme samtidig inn hele tiden. Å sette Bjørndalen på siste var en stor feilvurdering etter min mening. Ingen mulighet for at Bjørndalen kan slå Ferry, Landertinger eller Ustygov på en sisterunde. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Tarjei who? Et av de største talentene. Er visst større enn det Emil var på samme alder. Kjedelig for Emil da. Aldri gøy å være liten. Men morro for Tarjei. Damene liker det. Endret 26. februar 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Tarjei på tur. :!: Tråkker på staven til franskmannen og faller nesten selv. Skrives BØE. Sikker på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå