*F* Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei!. Etter at forumet ble oppgradert har forumet vert usedvanlig tregt å bruke, hver gang jeg klikker på en link, knapp, tråd osv tar det mellom 10 sec og flere minutter å fortsette. Håper dere kan fikse opp i dette Om Opera Versjonsinformasjon Versjon 10.50 Beta Versjonssteg 3248 Plattform Win32 System Windows XP Java XHTML+Voice Programtillegg ikke lastet Nettleser-identifisering Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; nb) Presto/2.5.21 Version/10.50 btw, førstegang jeg prøvde poste denne tråden: En feil oppsto Beklager, det oppstod en feil. Hvis du er usikker på hvordan du bruker en funksjon, eller ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen, se hjelpefilene for mer informasjon. [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Me too. Tar typisk et halvt minutt fra man klikker en link til artikkelen åpnes. Om dere ikke fikser dette, kommer det sannsynligvisd til å bli masseflukt fra forumet. Jeg kjører automatisk oppdatert Firefox og Windows Vista. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Forumet var sørpe nå i stad, men ser ut til å ha kommet seg. Vet ikke hva det kommer av, men satser på at det er i orden nå Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har avventet med å klage da det er forståelig med litt oppstartsproblemer, men det begynner å bli litt irriterende at det så godt som hele tiden går ufattelig tregt uansett hva man gjør her inne. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Går veldig tregt nå! Sliter veldig med å poste. Bør gå over i løpet av dagen håper jeg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Drift jobber med saken, de har også kontaktet Invision (de som lager forumversjonen IPB som vi bruker) fordi det foreløpig ikke er funnet noen feil fra vår kant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nå glir forumet helt fint hos meg, det har det gjort heletiden! Eneste problemene jeg har sett med forumet er at det MySQL problemer tidvis, men dette kan godt være fordi drift jobber med databasen. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Bra med rask tilbakemelding og at det jobbes med å fikse problemet EDIT: Vet ikke om det er tilfeldig. Men nå gikk det faktisk veldig raskt å få postet igjen. Da er det jo bare å krysse fingrene Endret 22. februar 2010 av Ördög Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå