birdy113 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Hei Jeg får rare spikes i alle spill, det er sykt irriterende og det skjer i perioder. Feks dette bilde der jeg har lagometer på så står det at jeg får Computer spikes. den grønne linjen i lagometeret. kjører 250 fps stabil men når spikes ene kommer fyker den ned håper noek kan hjelpe meg Endret 21. februar 2010 av birdy113 Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Trenger mer info om type pc m/innhold samt hva slags tilkobling du har både lokalt og til wan (Trådløst, router etc). Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 HD4890 1gb New Generation. 4 gb ram,Intel I5, Asus P755D ett eller annet jeg kjører nett via Home Plug. jeg kjører pingtest.org så får jeg ingen feil. Jeg har Inteno ruter fra nextgentel Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 kan det vere noe med nettet? Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ser egentlig mer ut som et program som gjør noe slik at det kommer lagspikes men skal jo ikke se bort i fra at nettet har litt hikke. Hvis du kan kjøre HijackThis og poste loggen så kan vi ta en titt på hva som lurer under panseret på maskina di. I tillegg kan du kjøre en pingtest fra command-vinduet; f.eks ping www.vg.no -t > logfil.txt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå