zlpw0ker Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 har planer om og begynne på FFX og FFX-2 igjen etter jeg har runda ff7 og ff8 og ff13,så jeg lurer på hva som er forskjellen mellom ffx vanlig version or int versjon i eu.Er det flere bosser tilgjengelig,mer utstyr?. Det eneste jeg vet er at man kan få talen på jp og sub på eng.og i ffx-2 at det er at sphere griddet er mer avansert enn vanlig versjon. Noen som kan gi meg noen svar.Jeg har FFX og FFX-2 på vanlig og har spilt gjennom de.Men hvis noen vet hvor jeg kan kjøpe de.Jeg har 60gb ofc så jeg lurer også på om jeg bestiller fra play-asia.com int versjonen kan jeg få spilt de siden de NTSC format,men then again its 60gb og man skulle jo tru at 60gben tar PAL og NTSC,noen som vet? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 I X-2 International er det hvertfall to nye dress-spheres og et ekstra mission på slutten. Leser i tillegg på wikipedia om en mulighet til å fange utvalgte monstre og karakterer fra Final Fantasy X. Har selv ikke spilt International, så noe videre info utover det har jeg dessverre ikke. International-utgaven av FF X har jeg heller ikke spilt, men jeg vet at den inneholder "Dark Aeons" og Penance-bossen som vi europere fikk allerede i vår vanlige utgave, men som Japan ikke fikk før med International. I tillegg har International som du sier en "Expert"-utgave av Sphere grid, som så vidt jeg har skjønt handler om at alle karakterene starter på midten. Hva NTSC og PS3-spørsmålet angår så vet jeg ikke... Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 takk for info.Da vet jeg noe mer værtfall.Går det greit for meg og bestille ffx og ffx-2 int på play-asia.com siden har lyst på japansk språk,høres bedre,selv om jeg ikke forstår noe av det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Forøvrig, når jeg tenker meg om så har jo den europeiske utgaven av FF X allerede expert-sphere grid, og jeg vil tro dette er det samme som Asia fikk i International. Så sånn sett så er det vel egentlig veldig liten forskjell på disse to, annet enn at du får japanske stemmer i International da. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Hørte fra en kompis av meg som nevnte at det er noen flere bosser i in versjonen enn i PAL'n.vet ikke om det stemmer jeg. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 International versjonene er hovedsakelig identisk med PAL versjonene. Kjøpte FFX International og tenkte jeg skulle få den "beste" utgaven, den har dog ikke japansk tale (noe som gjør den totalt uaktuell for meg). PS3 er ikke sonefri på PS2 spill, så hvis du har en PAL PS3 har du ingen mulighet til å kjøre International versjonene på den. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 hmm.så hvor kan jeg bestille en FFX PAL slik jeg kan få spilt den på min ps3 og får jp språk og engelsk tale? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 F.eks: http://www.gamezone.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d5675&plid=5675 Japansk tale/tekst får man ikke på noen andre enn den opprinnelige JP versjonen. Alle vestlige utgivelser og International utgivelsen har engelsk tale/tekst. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 ok,så de dark aeonsa og Penance i eu PAL FFX? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) "The Dark Aeons are optional super-bosses, which appear only in the International/PAL versions of the game, and not the NTSC version." Kan virke som det ja. Som sagt så er det knapt nok noe forskjell på International og PAL versjonen bortsett fra at International versjonen har muligheten til å velge japansk tekst i menyer. Endret 23. februar 2010 av Kadaju Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 hmm.vet du om penance er med der da?,bossen med 12mill hp.Har planer om og gjøre omtrent alt i ffx se,så om noen vet om noen bra FFX forums der de viser strategier og farming foes osv og tips og tricks,det hadde vært fett og fonne ut av. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 http://www.eyesonff.com/ff10/darkaeons.php Der jeg tok den quoten i forrige post fra i hvert fall. Er ikke så veldig vanskelig å finne guider til det meste i FF ved bare litt enkel Google søking egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå