Zlatan92 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har en stor PC-skjerm, så jeg endrer Zoom-nivået fra 100% til 125%, men hvorfor blir den ikke lagret? Når jeg lukker internettsiden, og åpner en ny så kommer det hele tiden 100% og ikke 125% ettersom jeg har endret det. Noen som vet hvordan man kan lagre det? danke. Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 anbefaler egentlig at du skifter nettleser (til google chrome for eks.), eller oppgradere til IE 8, men du sier ikke noe om hva OS du har, eller hvordan du zoomer. men anbefaler på det sterkeste at du skifter nettleser (IE og firefox er dokumentert ikke gode nok, mens andre nettlesere (Google Chrome og Opera) er møter kravene) (da kan du zoome ved å holde nede ctrl-tasten og bruke musehjulet) har selv sjekket med IE 8, og det gikk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 IE8 har en egen meny for å bytte zoom-nivået. Anbefaler at du bytter til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå