Gå til innhold

Skifte modus DV inn/ut


Anbefalte innlegg

Har blåst støvet av mitt gamle Canon MVX1i kamera men har litt problemer ...

- Når jeg skal koble det til PC'en med firewire, finner jeg det ikke. I skjermen nedi hjørnet på kameraet står det "DV in".

Det er såpass mange år siden jeg har brukt dette så jeg husker ikke helt fremgangsmåten for å overføre video til PC, men noe sier meg at det ikke skal stå "DV in" nedi hjørnet på skjermen på kameraet? Manualer og slikt er long gone og jeg har ikke funnet meg en ny på nettet heller :-(

 

Noen som kan snu meg rundt og gi meg ett dytt i riktig retning? Hvordan kan jeg f.eks skifte mellom DV inn og ut? Jeg finner ikke noe i menyene på kameraet heller

 

Roger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har blåst støvet av mitt gamle Canon MVX1i kamera men har litt problemer ...

- Når jeg skal koble det til PC'en med firewire, finner jeg det ikke. I skjermen nedi hjørnet på kameraet står det "DV in".

Det er såpass mange år siden jeg har brukt dette så jeg husker ikke helt fremgangsmåten for å overføre video til PC, men noe sier meg at det ikke skal stå "DV in" nedi hjørnet på skjermen på kameraet? Manualer og slikt er long gone og jeg har ikke funnet meg en ny på nettet heller :-(

 

Noen som kan snu meg rundt og gi meg ett dytt i riktig retning? Hvordan kan jeg f.eks skifte mellom DV inn og ut? Jeg finner ikke noe i menyene på kameraet heller

 

Roger

 

se om du finner "reset"/"tilbakestill" funksjon i menyene på kameraet..

 

kjenner ikke akkurat det kameraet men tipper om du klarer å gjennopprette frabrikk instillingene så funker nok dv out..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...