Ni kon Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei alle sammen Jeg trenger noen småfilmer til å sette ting på spissen under et foredrag. Det er viktig at alle filmene er på engelsk, da dette er språket foredraget holder. Jeg trenger følgende filmsnutter: 1: En leder som har god selvtillit 2: En leder som har god kommunikasjonsevne 3: En video der lederen er i sentrum 4: En video som viser en leder som har ideer som ikke er realistiske, eller at prosjektet feiler og at han fortsatt vil gjennomføre det 5: En video med en leder som har god kommunikasjonsevne og evne til å motivere andre 6: En leder som er så selsentrert at han ikke hører på hva de andre bidrar med. Alt handler om han. Noen som kan hjelpe? Her er det mulig å briefe for den som har sett mange filmer Jeg aner ikke selv hvordan jeg finner dette på youtube eller andre kanaler Her er eksempler på en god kommunikasjonsevne: http://www.youtube.com/watch?v=Im3S8PRWjeg Veldig flott med tegnefilmer .) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå