Pamb Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg er en ivrig samler av pizzakoder som ligger i pizzaeskene til grandiosa! - jeg har mange koder som du gjerne kan få hvis du bare kunne gitt meg en kode som har ankomst i oslo eller bergen Håper på mange positive svar - jeg har koder som går fra bergen til london og mange, mange fler.. Lenke til kommentar
Oki097 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg er en ivrig samler av pizzakoder som ligger i pizzaeskene til grandiosa! - jeg har mange koder som du gjerne kan få hvis du bare kunne gitt meg en kode som har ankomst i oslo eller bergen Håper på mange positive svar - jeg har koder som går fra bergen til london og mange, mange fler.. Hvilke strekninger mangler du? Kun ankomst i Norge? har du noen med utgangspunkt i norge, f.eks. Oslo - NY? Lenke til kommentar
Pamb Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg er en ivrig samler av pizzakoder som ligger i pizzaeskene til grandiosa! - jeg har mange koder som du gjerne kan få hvis du bare kunne gitt meg en kode som har ankomst i oslo eller bergen Håper på mange positive svar - jeg har koder som går fra bergen til london og mange, mange fler.. Hvilke strekninger mangler du? Kun ankomst i Norge? har du noen med utgangspunkt i norge, f.eks. Oslo - NY? Jeg mangler kun ankomst i Norge ja.. Nesten samme hvilket sted det er fra :-) Jeg har som sagt fra Bergen - London :-) + mange mange fler rundt omkring i verden. Hvis noen har en hjem igjen til Norge skal jeg gi deg alle kodene jeg har skrevet ned til nå, og kan fortsette å gi koder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå