fnedy Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei, jeg er en gutt på 19 år som skal til Orlando i USA for første gang i påsken. Det er så mye å se å gjøre der, derfor trenger jeg tips og anbefalinger i fra noen som har mer erfaring om plassen om hva jeg bør se og gjøre! Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg likte meget godt Epcott center, MGM og Kennedy Space Center. Vi var òg i Universal studios og Sea World, men det var mer «helt ok». Lenke til kommentar
vallente_82 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 HAHA, noe seint svar men passer meg perfekt! Vi reiser ein gjeng til Florida, og skal ta første og siste natt i Orlando. Vi ønsker å finne ein overnatting som er sentralt til pub og uteliv, men veit jo ikkje kor i Orlando dette er, tips? Hva med mellom Flyplassen og Universal? Lenke til kommentar
vallente_82 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Obs, trodde han første skreiv innlegget sitt i 2008 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Når det gjelder fornøyelsesparker er det egentlig bare å plukke det som frister mest. Ut fra alder vil jeg imidlertid anta at Universal er mer spennende enn Disney. Vær klar over at Disney og til dels Unversal egentlig har flere parker og behov for flere billetter om du vil ha med deg alt. Bruk derfor litt tid på planleggingen og finn en passende billettkombinasjon med tilhørende rabatt, men planlegg heller ikke et alt for stramt program. Det er greit med litt tid til shopping etc. Sea World er det som skiller seg litt ut. Kveldsshowet "Shamu Rocks" (eller noe deromkring) anbefales. Downtown Disney (gratis) er greit å få med seg, men Planet Hollywood her er det værste stedet jeg noen gang har spist på i USA når det gjelder service og ikke minst støy. Maten var også under middels. Sam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå