Mariofrans Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Heisann Når er stupetårnet på tøyenbadet åpent? Er det noe sted jeg kan finne det ut? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 du kan jo starte med "hjemmesiden" til Tøyenbadet ;P typisk er stupetårnet oppe fra mai til september. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Det står ikke noe om åpningstidene til stupetårnet inne.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 jeg regnet med du mente tårnet ute Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Nei, det er for kaldt! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 du har da vikingblod i årene regner jeg med jeg svømmer der tre ganger i uken og kan ikke huske å ha sett noen spesielle åpningstidspunkt for stupetårnene. Det virker som de styrer det litt avhengig av hvor mange som er i bassenget for å svømme. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 For dere som lurer på det nå så er det åpent fra klokken 2 til 3. Idag var jeg så heldig at det var oppe til 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå