elementsav Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har en 32" samsung 7-serie. Saken er den at, Hvis jeg ser på en person, og han beveger seg litt. Så legger jeg merke til at han blir uklar og så at han blir klar igjen. Det er veldig irriterende. Skal det være slik eller er det noe feil med skjermen min? Også lurte jeg på hva innstillinger jeg bør gjøre for og få best mulig bilde. Sliter litt med mørke omgivelser. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 hva slags signalkilde har du? og ikke ha skarphet i topp Lenke til kommentar
elementsav Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 kan dette bli bedre om jeg heller bruker en hdmi-kabel? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 En HDMI-kabel vil hjelpe på kvaliteten på bildet. Det med bevegelsesuskarphet er litt typisk for LCD-TVer, så det er godt mulig at det er bare det du reagerer på. Når det er sagt vet jeg ikke i hvor stor grad Samsung 7-serien er plaget av det, utover at testen på flatpanels.dk forsåvidt påpeker at disse modellene er preget av "slør"/etterslep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå