Gå til innhold

Skal kjøpe Nintendo 8 bit

spetwols

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er helt blank når det kommer til de gamle nes maskinene. Men fikk lyst til og skaffe meg en. Har sett på denneher : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20545563, og selgeren bor kun noen 100 meter unna meg.

Han skulle ha 1000 kroner for maskinen,Ny connector,2 kontroller og super mario bros 3. Er det en grei pris tru ? Den er sone fri også.

Han skriver også lykke til med ny hobby. Jeg hjelper deg på veien :)

Hva vil det si ? Er det mye skruing og rensing osv på disse maskinene ?

Takker for svar! :D

Endret av spetwols
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke en supernintendo, men en NES.

Ny connector er en fin ting. Husker en venn av meg hadde en NES og der var det mye blåsing og tull for å få maskinen til å virke. Husk at den er gammel.

Du kan nok få en til en bedre pris på f.eks Ebay dersom du har litt tålmodighet der. Prisen i Norge for gamle konsoller er jo hinsides.

Til sammenligning kjøpte jeg meg en SNES før jul med 25 spill og 3 kontroller for rundt 1000kr (inkl frakt).

Lenke til kommentar

Da var den kjøpt :)

Ser grei ut den. Men fulgte ikke med noe kabel som skulle koples til tv. Ser det er en som heter RF SWITCH bak på konssolen her. Hva skal jeg bruke for og kople til tv ?

En ting til. Det lokket under konsollen. Når jeg tar opp det så ligger det noe guffe dritt inni det lokke på en måte. Ser ut som spindelvev. Hva faen er det ?

EDIT!!:: Fulgte ikke med adapter heller. Åssen adapter er det jeg trenger ?

Er det ting i et hus man kan ha et slikt adapter ? Kan noen sende link til

clas ohlson eller no sånt?

Endret av spetwols
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...