Hanihagen Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) hallo! Kanskje feil del av forumet, men anyway. Jeg har en knæsj grønn bukse men så har jeg en blå jakke, så kan jo ikke gå sånn Så sliter jeg litt med og velge farge som matcher den blå jakken litt. De fargene jeg har sett på er Beige/khaki,rød,hvit og sorte bukser. Jeg klarer ikke og velge hva jeg syns ser best ut, men jeg holder en liten knapp på beige bukser. Hva mener folket? Endret 21. februar 2010 av Hanihagen Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Hva er galt grønn bukse og blå jakke? Anbefaler uansett oransje. Endret 21. februar 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Ja oransj bukse er fet. Nei syns ikke den grønne buksen jeg har passer noe bra til min jakke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Dersom du poster bilder av plaggene blir det lettere å finne noe som passer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 Svart. Da ser du ikke ut som et juletre, i motsetning til de fleste andre wannabegangsterne som er i bakken. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2010 I utgangspunktet er ikke jeg heller så fan av veldig fargede bukser, men akkurat denne fra Norrøna syns jeg er kul. Sånn bortsett fra det syns jeg sort, som fkm nevnte, hvit og brunt er greit! Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg syns egentli sort bukse blir litt kjedelig. Men skal se om jeg får tak i en oransj en, vis ikke tror jeg det blir rød Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå