Løve Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei Jeg har lagd et oppsett for en gaming PC til 5500kr hos Dustinhome, og lurte på om det ser greit ut. Jeg vil ha mest maskin for pengene, og da virker en AMD CPU og Ati skjermkort som det beste valget. Veldig fint hvis noen har noen innspill på billigere eller bedre deler. Lenke til kommentar
Lnik Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Grei nok til den prisklassen, selvom om du tar og mixer litt her og der vil du få noe bedre til nesten samme pris! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Noen forslag til hva som kan endres? Lenke til kommentar
Lnik Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Kanskje prosessoren, jeg ville valgt en phenom prosessor, men egentlig er den grei til prisen. Bare husk at du må ha os, dvd brenner og at du kan kjøpe Antec Three Hundred kabinett, som er billigere. Og da ender det opp i ca. 6500.. Og hvis du da plusser på 500,- får du noe enda bedre.. jeg har settet opp en handleliste til 7000,- men hvis du fikser os gratis, så er du nede i ca. 6200,- (uten OS, på listen jeg lagde..) Endret 22. februar 2010 av JRMN Lenke til kommentar
Løve Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Har DVD-brenner og OS liggende. Vil gjerne ha kabinettet jeg har satt opp siden det er godt isolert mot lyd. Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kurant oppsett det der. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå