tommy_sn Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei La nettopp inn 400.21.013 firmware på min E66 - det har ført til noen problemer: Har lagt inn nyeste ovi maps og problemene er: 3d bygninger av f.eks oslo rådhus og slottet vises ikke. Eller krever dette en navigasjonslisens? Og når jeg går på verktøy-innstillinger i ovi maps, og inn på internett, for så å trykke til høyre for å få neste innstillinger da hopper tlf ut til hovemenyen og maps avsluttes. Har dere noen tips her? Hvor laster jeg ned nyeste maps? Med ovi suite, eller maps loader/updater? Så jeg er helt sikker på å få nyeste versjon.. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
jic Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg tror E66 ikke støtter ovi maps 3.0 så du må bruke nokia maps 2.0. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Nå ble 3d bygninger o.l vist før firmwareoppgraderingen, og dette er den verjsonen jeg får op når jeg velger E66 på nokia sidene..så versjonen skulle være riktig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå