horghagen Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg er i tvil om hvilket kamera jeg skal kjøpe. Har sett på Olympus mju 300, Casio Exilim EX-Z3 og Pentax Optio S. Er amatør og lurer på om noen har noen forslag om hva jeg burde kjøpe, prisklasse 3-4000 kr. Noen som har erfaringer med disse, eventuelt andre kameraer?? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg har Pentax Optio S her, suverent kamera, men jeg har ikke testet de to andre du nevner. Ta en tur i en fotobutikk og prøv kameraene, tror de skal være gode de to andre også. Jeg falt for Pentax Optio S med en gang, det er lite og stilig, samtidig som det har god skjerm og er enkelt i bruk. Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Har et spørsmål til Aasgaard. Tror du det funker bra til å ta bilder med i skogen. Er ute å sykler en del i marka og har lyst til å ta noen tøffe bilder (hopp, utforkjøringer osv...). Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har et spørsmål til Aasgaard. Tror du det funker bra til å ta bilder med i skogen. Er ute å sykler en del i marka og har lyst til å ta noen tøffe bilder (hopp, utforkjøringer osv...). Beklager at jeg ikke har svart tidligere, har vært bortreist en periode uten tilgang til Internett. Kameraet fungerer utmerket til slik fotografering, men selvfølgelig litt avhengig av hvor mørk skogen er, men det takler ganske mørke forhold. Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Takker for svar. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå