fredderen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei. Jeg vurderer å begynne å trene fallskjermjeger treningsprogrammetom morningen. Det vil da bli rundt 06.00, jeg trener MMA 12 timer senere, altså 18.00. Det jeg lurer på er følgende, hvilken effekt vil trening tidlig om morningen ha og si på mine prestasjoner gjennom skoledagen? Vil kroppen få restituert seg tilstrekkelig på 12 timer så jeg kan trene MMA skikkelig? Jeg har et relativt godt kosthold, holder meg til anbefalingene som ligger på marinejegerkommandoen sine sider... Trener btw MMA om mandagene og torsdagne,for å få gjennomført fallskjermejeger treningen, må jeg også løpe om mandagen. Noe smarte hoder som har noen innspill? Lenke til kommentar
gormley Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Restitusjon avhenger av alder og tidligere treningserfaring. Ungdom og unge eldre restituerer fortere enn eldre. Eksempelvis Northug, han trener fem timer daglig ... Hvor gammel er du? Hvilken treningserfaring har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå