glennm95 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Hei! jeg skal til og bestille 3x slike: http://www.amentio.no/Avdelinger/datautstyr/Kj%C3%B8ling/Kj%C3%B8ling,_vifter/Case-Fan-120mm-Blue-LED-Fan-Rifle-BeariR4-L2R-20AC-GP-887035.aspx Men før jeg bestiller vil jeg vite om denne nettsiden er trygg... (kom gjerne med bevis. fra samt HW eller andre plasser) MVH Glennm95 Endret 22. februar 2010 av glennm95 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Nettsiden er trygg. Har en kompis som kjøpe en hel PC derifra. Var visstnok billig og rask levering. Lenke til kommentar
dolby91 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Du er 95, får du i det hele tatt lov til å bestille på nett? Amentio er like trygt som alle andre Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 95 okey? men takk for hjelpen Lenke til kommentar
*Acid-Burn* Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvis man tenker på pris så er Amentio genialt. Men min errfaring er at du belage deg på og vente en stund på delene du bestiller. Lenke til kommentar
Jdi Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har kun gode erfaringer med amentio. Kjøpte alle delene til en pc som jeg bygget for 2-3 år siden, null stress. Lenke til kommentar
Ståle Nordlie Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg hadde ingen problemer når jeg kjøpte der. For spørsmål som dette bør du sjekke brukeromtalene på hardware.no . https://prisguiden.no/butikker/amentio/omtaler (Amentio) https://prisguiden.no/ (andre butikker) Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) privat har jeg bare positive erfaringer med de. men av jobbkjøp venter jeg fortsatt på deler av varene de lovet meg i januar Endret 21. februar 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Swifty^ Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Amentio er en bra nettbutikk. Har hatt noen småproblemer et par ganger jeg har handlet, men alt har ordnet seg. Det tok bare litt lengre tid. Endret 21. februar 2010 av Swifty^ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 De gangene jeg har handlet der har jeg fått varene raskt. I tillegg har de en av de bedre kundeservicen jeg har vært borti blant norske nettbutikker. Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Eg tinga den nye maskinen min frå Amentio. Trygt var det, og supporten var bra, og for varer eg ikkje har behov for i umiddelbar nærleik, nyttar eg garantert Amentio igjen. Det einaste irriterande var levereringa. Det var 8 eller så ulike artiklar eg hadde tinga, og den vart fordelt ut over 3 ulike pakkar, som kom med 2,5 vekers mellomrom. Eg tykkjer no riktignok at den låge prisen gjer opp for den seine leveringa, men om ein ønskjer noko innanfor ei gitt tidsramme, er det vel betre å gå annanstads. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Jeg har bare hatt gode erfaringer med Amentio. Greie priser, grei leveringstid og etter min mening veldig god kundeservice. Endret 21. februar 2010 av fUsiOn Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Gode erfaringer med Amentio. I motsetning til de fleste, har jeg opplevd lynrask leveringstid med dem da. Raid kortet mitt kom over natten fra nederland med DHL uten ekstra kostnad... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kan trygt annbefale Amentio http://www.dustinhome.no/pd_5010317512.aspx Litt billigere,og dustin tar 99kr i frakt. Men kan vel bare monteres 1 vei? Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 jeg tenker fårdemeste på LED på viftene siden de skal stå fremme i et Antec 300. synst er ser stygt ut uten Lys Lenke til kommentar
xderia Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 10. Nov 2011: Hold dere unna Amentio / Datakjeden !!! Har bestilt fra de begge 2 ganger på en måned, det er bare rot, de svarer ikke på mail og man må ringe å mase i lang tid før varen kommer. Tror de er på vei til å gå konkurs igjen. De sliter i allefall volsomt. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jøss. Nå ble eg skikkelig overrasket Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg har gode erfaringer med de fleste nettbutikker. Amentio inkludert. Men naboen min kjøpte en 50" TV der.. fikk den defekt. Han slet LENGE med å få retur bytte på den. Mye krangling etc, enda fraktselskapet hadde opplyst at TV var defekt ved levering. Jeg kjører komplett da, pga service. Betaler gjerne litt mer for sikkerhet. Selv fikk jeg en Samsung 50" plasma fra Komplett som var feil på. Ny TV ble sendt umiddelbart. Henting av gamle ble gjort ved levering av ny. Kjempe service som ingen andre jeg vet om gjør. Lenke til kommentar
stashorizor Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 HOLD DEG UNNA både datakjeden.no og amentio.no. Har ikke bestilt noe hos dustinhome men har snakket med dem og hørt bare positive ting. Hellers bestill hos dem! Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Styr unna amentio. Man skal være meget skeptisk til bedrifter som nærer seg på løgn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå