Movieheart Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg er på utkikk etter noe jeg kan se mine dvd-filmer samt en voksende blu-ray samling på. Jeg har et par dvder som er kjøpt i USA og er derfor i Sone 1 så avspilleren må være sonefri i forhold til dvder. Veldig kjekt om den var det i forhold til blu-ray også så slipper jeg å tenke på det. Jeg har tenkt litt på å kanskje kjøpe en PS3, men vet ikke om denne er sonefri, eventuelt om det går an å gjøre den sonefri på en eller annan måte. Hvis det ikke går an, hva bør jeg satse på da? Helst ikke noe som er så fryktelig dyrt da jeg ikke har så altfor mye penger for tiden. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 PS3 er ikke sonefri, og kan heller ikke låses opp såvidt som jeg vet. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Okei. Du vet ikke om noen Blu-Ray spillere som er sonefrie da? Regner med at om de er sonefrie på Blu-Ray siden så klarer de å spille alle soner på DVD også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå