klypen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kjøpt ny telefon med abo. og bindingstid hos netcom og overført nummeret mitt. I brevet jeg fikk med det nye sim kort står det at jeg kan bruke mitt gamle sim inntil det nye treder i kraft 10 mars. Når jeg setter i det gamle sim og slår simkoden, får jeg opp "telefon begrenset" og mulighet til å angi begrensningskode. Telefonen er en nokia 6700 Noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 operatørlåskoden. Sjekk på netcom.no Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Du kan bruke ditt gamle SIM-kort i din gamle telefon frem til det nye SIM-kortet er aktivert. Telefonen du har kjøpt er operatørlåst, og det er den i 12 mnd fra kjøpsdato. Du kan bare bruke NetCom-kort i den. NetCom gir ikke ut låsekode før bindingstiden er ute, i motsetningn til Telenor. Lenke til kommentar
Xinopay Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 NetCom gir ikke ut låsekode før bindingstiden er ute, i motsetningn til Telenor. Feil. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 alle operatører gir ut koden selv om bindingstiden ikke er over. Men skal du ha koden før bindingstiden ikke er over må du betale for brudd på binding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå