kennga Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hvordan avinnstaleres Win2000? Prøvde å sette inn instalasjon cd'en, men fann ikke noe avinstallasjonsvalg. Finnes det noen avinst-fil? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hva skal du installere etterpå? XP? XP har vel en opsjon som formaterer disken før den legger inn XP... Lenke til kommentar
kennga Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Har hatt begge en stund no(med oppstartsvalg). Men bruker ikke 2000, derfor vil jeg ta det vekk. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har hatt begge en stund no(med oppstartsvalg). Men bruker ikke 2000, derfor vil jeg ta det vekk. viss du skal bare ha det vekk fra valget på oppstarten gjør du dette på Oppstart og gjennoppretting på egenskaper på min datamaskin. viss du skal ha det helt vekk, er vel det enkleste å ta backup og formatere hele harddisken og legge XP inn på nytt (viss ikke 2000 ligger på en annen partisjon. da kan du bare formatere denne). Lenke til kommentar
kennga Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 så jeg må formatere partisjonen? Har en del liggende som jeg ikke vil slette, men får flytte det til en annen partisjon..... Takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
letmein Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Du _må_ ikke formatere, men det er det enkleste og greieste. Hvis du bare vil slette, så må du ta windows directoryet ditt samt program files og documents and settings.. men du har nok ting i mine dokumenter som bør flyttes til et anna sted først elns. Ikke nok med dette, så har hvertfall jeg hatt en del erfaringer med atributter som klager og sier at jeg ikke får slette den og den filen.. mao: formant c: /q er fyktelig mye enklere enn å drive å vase med å slette enkelte mapper og filer... åja.. ikke glem systemfilene på c rota... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå