Janti Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei jeg kjøpte ny PC i fjor. Siste versjon av Office er preinstallert og kan brukes gratis en måned eller tre. Men jeg orker ikke den versjonen, jeg foretrekker en tidligere versjon. Jeg har prøvd å avinstallere det preinstallerte, og jeg har installert min egen lisensierte versjon, tror den er fra 2000. Av og til dukker rester av den preinstallerte versjonen opp og lager vansker for meg når jeg skal arbeide i den eldre versjonen. Noe med inkompabilitet, altså. Men jeg har jo prøvd å fjerne alle rester av den preinstallerte Office-versjonen. Noen som har forslag til å bli kvitt uvesenet? Jan Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Prøv Revo Uninstaller. Det er et program som først avinstallerer programmet for så å ta et søk gjennom registeret og harddisken for å finne elementer som ikke er fjernet. Funker som snus Hvis du allerede har avinstallert office, kan du prøve CrapCleaner og/eller RegCleaner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå