s1 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei dere. Jeg tenkte å sette istand en fin kveld med dama neste uke. Hun har vært bortreist og det nærmer seg tre uker siden jeg så henne sist. Jeg tenker å sette istand et måltid med god mat, levende lys og god stemning. Personlig er jeg ikke så veldig romantisk av meg, men denne kvelden kan kanskje være et unntak? Noen som har noe knakende gode idéer om detaljer, mat, drikke, evt. en liten gave? osv.. Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg litt med å sette istand denne kvelden. Tusen takk! -S1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Bare en ting å gjøre: " The naked man." Lenke til kommentar
s1 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Haha, blir sikkert litt "naked man" utpå kvelden! Men tenkte kanskje å ha noe koselig før? Overraskelser og sånt! Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Mitt råd: ikke lag masse planer på forhånd. Da blir det som regel bare stress, siden det er så masse man har planlagt å ordne. Mitt andre råd: Kjøp en god hvitvin, sett på en rolig kosecdplate, legg ut et godt teppe på gulvet og tenn stearinlys i hele stua. Lag noe fingermat sammen og kos dere. Vedder på at du ender opp nakenmann på teppet senere Og gave, noen klassiske øredobber? Finnes i alle prisklasser - og de aller fleste liker det godt Endret 21. februar 2010 av Miamor Lenke til kommentar
s1 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Takk for gode forslag! Er blomster som kan være nødvendig? Roser, roseblader etc.? Takk igejn, folkens! Lenke til kommentar
s1 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Takk for gode forslag! Er blomster som kan være nødvendig? Roser, roseblader etc.? Takk igejn, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå