paulxd Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Fant en veldig billig norsk side. Koster bare 299 kr for 12 måneder! Jeg kjøpte der fordi jeg stoler helst mer på norske sider. Betalte enkelt me paypal. ANBEFALES! Endret 21. februar 2010 av hernil Fjernet reklamelink Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hvis du stoler på nettsider som slutter på .tk, uansett språk, og som ser ut som de er laget av en 15 åring med Frontpage, fortjener du å miste tilgangen til Internett. Det er vel mer sannsynlig at det er du som står bak svindelen, og som nå prøver å lure uskyldige nerder. Nakkeskudd, fordi du fortjener det! Lenke til kommentar
Waco Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Ser ut som noe humbug, rapporterer tråden... Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Fant en veldig billig norsk side. Jeg kjøpte der fordi jeg stoler helst mer på norske sider. Språket er kanskje norsk, men siden er plassert på en server i Nederland. Dessuten mangler enhver form for kontaktinformasjon (tlf, adresse, etc), som er i strid med norsk lov. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Uttrolig hvor flink trådstarter var å finne dette tilbudet. Rett før jeg trykker på knappen og utfører handelen. Hvordan googler man fram slike sider? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Tråden bryter med flere punkt i retningslinjene, bl.a punkt om reklame og stenges derfor. Link fjernes og for de av dere som allerede har klikket seg inn så ville jeg ikke satset sparepengene mine på dette Reaksjoner på moderering tas på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg