DanieI Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei! Jeg har lyst på en iphone 3gs 32gb og jeg lurte på om jeg kunne ha tele2 på den og vis dette er mulig så lurer jeg på hvordan? Mvh Turbolax Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 cmon , ingen som kan dette ? jeg har hørt at det er mulig men jeg må ha en framgangs måte for å gjøre det. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kjøp den hos Telenor med det abonnementet som gir lavest totalpris (vanligvis Superpluss), ring Telenor å be dem låse opp telefonen (det gjør de gratis). Legg det medfølgende sim-kortet i skuffen og betal månedsavgiftene til Telenor. Husk å si opp abonnementet hos Telenor rett før bindingstiden går ut. Mulig du vil oppleve problemer med Tele2 og nummervisning på iPhone. (Tele2 benytter svenske sim-kort, og roamer ved bruk i Norge) Lenke til kommentar
rk7710 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har iphone med tele2 etter ovennevnte oppskrift med telenor superpluss. Fungerer som bare det :-) Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg bestilte iphone 3GS 16Gb med superpluss tror jeg, ihvertfall den med billigst totalpris. skiftet til Netcom flexitalk med surfepakka nr 1 som tilsvarer 50 kr for 100 mb per måned. Bare jailbreake iphonen og det gikk fint så fikk låst den opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå