Penance Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 For tiden ser min favorittliste (10 stk) slik ut; Infected Mushroom - Smashing the opponent Metallica - No leaf clover Young Jeezy - Thug Motivation 101 Children of Bodom - Angels don't kill Delerium - Angelicus Dragonforce - Through the fire and flames Infected Mushroom - Riders on the storm Dimmu Borgir - Mourning palace Finntroll - Nedgang Ensiferum - Tale of revenge Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg må si Get Up And Dance. Den er skikkelig bra. Dere må bare sette av tid og virkelig høre på den. Så mange dømte den sangen på forhånd. Gi Jan Thomas en sjanse. Den er virkelig noe for seg selv og viser oss en helt nye side av verden Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 ^Vel.. : ) Får gi han en sjangse i mårra da. Den eneste låten jeg har oppdaga i år som jeg virkelig kommer til å huske er Alvin Rowav Animal Collective. Herregud den gjengen her er genier. Tenk på at låtskriveren bare var sånn 20 år da han lagde den. Så det er min favotittsang akkurat nå. Lenke til kommentar
Raminta Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 jeg liker best nå Litauens grand prix (euro-vision) sang. Du hører på den og du kan ikke dance veldig hyggelig sang Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 The Crystal Ship av The Doors. De sier at det er en kjærlighetssang, men jeg synes den passer til omtrent alt. Changeling av DJ Shadow. Herlig, herlig, herlig og herlig. Générique av Miles Davis. Og The Lord Is A Monkey av Butthole Surfers. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Changes-David Bowie Draped In Cerecloth-Repugnant Satan's Children-Witchfinder General Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Seether - Fine Again Seether - Walk Away From the Sun Puddle of Mudd - Blurry Gorillaz - Superfast Jellyfish Gorillaz - On Melancholy hill Har helt dilla på de to første, når jeg hører på dem på skolen kommer konsentrasjonen med en gang Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Motörhead - (We Are) The Road Crew Har fått den helt på hjernen nå! Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 ^Vel.. : ) Får gi han en sjangse i mårra da. Den eneste låten jeg har oppdaga i år som jeg virkelig kommer til å huske er Alvin Rowav Animal Collective. Herregud den gjengen her er genier. Tenk på at låtskriveren bare var sånn 20 år da han lagde den. Så det er min favotittsang akkurat nå. Nå, hva synes du? Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Ali Wilson - Pandora (Original Mix) Dave Horne - Pushing Air (Dan Stone Remix) Steve Brian - La Gomera (Cressida Remix) ReOrder - Driven By Moment (Original Mix) Daniel Kandi - Venice Beach (Estiva Remix) Estiva - Dalmatia (Original Mix) Simon Patterson - Miss You (Original Mix) Simon Patterson - Always (Original Mix) Simon Patterson - Thump (Original Mix) Jo Micali - Shine On (C-Systems Vocal Mix) Tom Fall - Cubic (Original Mix) Kyau & Albert - Are You Fine (Original Mix) Adam Nickey - Slider (Original Mix) Velvetine - Safe [Wherever You Are] (Rank 1 Remix) Marcus Schossow & Reeves feat. Emma Hewitt - Light (Stoneface & Terminal Vocal Remix) ++ Endret 25. mars 2010 av medlem-161766 Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 ^Vel.. : ) Får gi han en sjangse i mårra da. Den eneste låten jeg har oppdaga i år som jeg virkelig kommer til å huske er Alvin Rowav Animal Collective. Herregud den gjengen her er genier. Tenk på at låtskriveren bare var sånn 20 år da han lagde den. Så det er min favotittsang akkurat nå. Nå, hva synes du? Det med at det er virkelig noe for seg selv og viser oss en helt nye side av verden-opplegge er jeg ihvertfall ikke enig i. Ikke vondt og høre på, men syntes at den type musikk likner veldig på hverandre, og er generelt ganske kjedelig. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 ^Vel.. : ) Får gi han en sjangse i mårra da. Den eneste låten jeg har oppdaga i år som jeg virkelig kommer til å huske er Alvin Rowav Animal Collective. Herregud den gjengen her er genier. Tenk på at låtskriveren bare var sånn 20 år da han lagde den. Så det er min favotittsang akkurat nå. Nå, hva synes du? Det med at det er virkelig noe for seg selv og viser oss en helt nye side av verden-opplegge er jeg ihvertfall ikke enig i. Ikke vondt og høre på, men syntes at den type musikk likner veldig på hverandre, og er generelt ganske kjedelig. Fnis Måtte bare skrive det. Her om dagen møtte jeg nemlig en jente som sa akkurat dette. Jeg tok meg tid til å høre på den, og satt igjen med din reaksjon. Beklager, men jeg måtte bare skrive det inn når jeg så denne tråden. Men litt morsomt var det Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Johnny Cash sin coverversion av Sunday morning coming down. Susanne Sundfør - The Brothel Tori Amos - Me and a gun (Xerxes remix) Faithless - Not going home (Armin Van Buuren sin remix for A State of Trance) Xerxes - Slide Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 My Bloody Valentine - Only Shallow Sonic Youth - Superstar Nevermore - What Tomorrow Knows Roy Orbison - Crying The Mama's And The Papas - California Dreaming Cab Calloway - Minnie The Moocher Prodigy - Firestarter D.A.D - Laugh 'n a 1/2 The Baseballs - Umbrella The Ink Spots - I Don't Want To Set The World On Fire En måned senere: Bob Dylan - Girl from the North Country The Smiths - There is a light that never goes out Darkthrone - Kathaarian Life Code Mayhem - Deathcrush Windir - Arntor, Ein Windir Emperor - Inno A Satana Electric Wizard - Funeralopolis Tchaikovsky - Swan Lake Elvis - King Creole Jeg prøver å holde meg så variert jeg kan, men denne måneden har vært mye preget av svartmetall. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Månegarm - Drakeld Manowar - House Of Death Manowar - Hand Of Doom Avantasia - Sign Of The Cross Avantasia - Serpents In Paradise Dimmu Borgir - Hybrid Stigmata - The Apostasy Jedi Mind tricks - Heavy Metal Kings Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Broken Bells - The High Road http://open.spotify.com/track/5cwN1htZyoWqZCc33f3RfE Q-Tip - Breathe And Stop http://open.spotify.com/track/5tDKp4F8QcpmWxbV8rutvh Aloc Blacc - I Need Dollar http://open.spotify.com/track/1fE3ddAlmjJ99IIfLgZjTy Hästpojken - Gitarrer & Bas, Trummor & Hat http://open.spotify.com/track/4H4Tn8LjMRhxt8FpmCySmI Floggin Molly - The Lightning Storm http://open.spotify.com/track/0VHs8z2GcRlblO1xn9BkPP Vampire Weekend - Giving Up The Gun http://open.spotify.com/track/1qBhwKYvmHynSH2tXcR4hw Dizzie Rascal Feat. Arman Van Helden - Bonkers http://open.spotify.com/track/5pGUGojbdsbTkr3OHmTSyN Kid Cudi & David Guetta - Memories http://open.spotify.com/track/06qWLdfX4RSXLpwFYbbA69 Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 16 Bit Lolitas - Re-Murdered Deadmau5 - Complications Infected Mushroom - Heavyweight Underworld - Cowgirl Rex The Dog - Maximize 2008 Mr. Pit - Shana Jody Wisternoff - Cold Drink, Hot Girl (That Other Mix) DJ Eco - Dazed & Confused Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Susanne Sundfør - The Brothel Brian Eno - 1/1 Gojira - Where Dragons Dwell Amnesys - 4D future The Teddybears - Get Mama a House M.I.A - Paper Planes Vinter in Hollywood - you can play Variasjon ftw Endret 28. mars 2010 av Alliha Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Cornershop – Brimful Of Asha Endret 29. mars 2010 av SPRCO Lenke til kommentar
Palme Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 The Flaming Lips - Fight Test Johnny Cash - For the good times Raga Rockers - En vakker dag (CD versjonen) Basement Jaxx - Twerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå