CypheroN Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Rams opp dine favorittsanger akkurat nå (Ca. 10 stk) På denne måten kan vi oppdage litt av hvert fra hverandre. Jeg begynner My Bloody Valentine - Only Shallow Sonic Youth - Superstar Nevermore - What Tomorrow Knows Roy Orbison - Crying The Mama's And The Papas - California Dreaming Cab Calloway - Minnie The Moocher Prodigy - Firestarter D.A.D - Laugh 'n a 1/2 The Baseballs - Umbrella The Ink Spots - I Don't Want To Set The World On Fire Det meste har jeg hørt før, men "gjensyn" er bare sunt. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Lost-Coldplay Viva La Vida-Coldplay To på topp. Men sjølvsagt mange andre også. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Elton John - Tiny Dancer John Lennon - Love Bob Dylan - Boots of Spanish Leather Alice In Chains - Man In the Box Screaming Trees - Lonely Girl Grand Archives - Torn Blue Foam Coach Meat Puppets - Roof With a Hole In It Neil Young - See the Sky About to Rain(Live) Foo Fighets - Cold Day In the Sun(live) Soundgarden - Blach Hole Sun. Noe av det er nytt, men det meste er bare gjensyn. Har nylig fått sansen for "the Seattle sound" etter at jeg var på Grand Archives konsert på mandag Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Liker egentlig best å høre på album i sin helhet, men hvis jeg skal velge en sang akkurat nå må det bli Telephone med Gaga/Beyonce. Wii Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 The White Stripes - Blue Orchid Mansun - The Chad Who Loved Me Eminem - When I'm Gone The Libertines - Tell The King The Libertines - Death On The Stairs Nelly, City Spud - Ride Wit Me Arctic Monkeys - The Bad Thing Them Crooked Vultures - Elephants Metallica - The Day That Never Comes Iron Maiden - Rainmaker Lett blanding Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Most Wanted: Eek-A-Mouse De fleste sangene på samlealbumet til Eek-A-Mouse. Herlig reggae. Sånn akuratt nå er i hvertfall dette på topp. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Varmet opp til helga med disse, bare så synd at jeg snødde inne.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Liker egentlig best å høre på album i sin helhet, men hvis jeg skal velge en sang akkurat nå må det bli Telephone med Gaga/Beyonce. Wii Jojo, men det hender jo du hører på flere album samtidig. Så da kan du trekke ut de beste fra alle sammen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Høyrer kun album i sin heilhet, men kan sjølvsagt plukke låter frå dei. Porcupine Tree - The Blind House Ephrat - The Sum Of Damage Done (Silhouttes i-V) The Mars Volta - Roulette Dares (The Haunt Of) Steven Wilson - Harmony Korine Blackfield - Blackfield Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness Pink Floyd - The Great Gig In The Sky Opeth - Hope Leaves The Pineapple Thief - What Have We Sown Radiohead - Last Flowers Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Black Stone Cherry - Rain Wizard Alter Bridge - Coming Home An Endless Sporadic - From the Blue Big Wreck - Inhale Mudvayne - Happy? Billy Talent - Saint Veronika Kings of Leon - Crawl Bloc Party - One Month Off Vayden - Anthem of the Used Black Stone Cherry - Sunrise Går mest i alternativ rock og lignende Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 of Montreal - Vegan in Furs http://www.youtube.com/watch?v=xSZKbvsWNK4 Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hører du på noe annet en of Montreal, Dermuszdel? Syntes alle postene dine handler om dem. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Nesten ikke... Akkurat nå går det vel mest i of Montreal, Elf Power, Neutral Milk Hotel og Frank Zappa. Endret 21. februar 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Bloc Party - Emma Kate's Accident Bloc Party - Rhododendron Ellie Goulding - Under The Sheets (Jakwob remix) Slagsmålsklubben - Sponsored By Destiny Jack Peñate - Lets All Die Broken Bells - The High Road Mumford & Sons - Little Lion Man Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Etter by:Larm, denne: Og det til de grader at jeg har hatt den på repeat uten stans hver eneste time jeg har vært på internett de tre siste dagene. Jeg synes den er så herlig vakker, at jeg nesten får litt vondt inni meg når jeg hører den. God-vondt, da. Sånn bare musikk kan gjøre. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Rush - The Spirit of Radio Muse - Citizen Erased Tool - Eulogy Iron Maiden - Remember Tomorrow The Police - Every Breath You Take Riverside - Volte-Face Lenke til kommentar
Sk0rpio Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Black Dahlia Murder - Deathmask Divine Black Dahlia Murder - Death Panorama Pink floyd - Comfortably Numb Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Allison Moorer - Goodbye To The Ground Fleetwood Mac - Caroline Azzido Da Bass - Lonely By Your Side Rebekka Karijord - Wear It Like A Crown the bird and the bee - Love Letter To Japan Detektivbyrån - Om du möter varg Diskjokke - Some Signs Are Good Lindstrøm & Christabelle - Lovesick Tommy Sparks - She's Got Me Dancing The Sunshine Underground - We've Always Been Your Friends (edit) Thomas_H: Ellie Goulding og Broken Bells var fantastiske saker! På-hjernen-potensiale herfra til maanen Endret 23. februar 2010 av fjarle Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Etter by:Larm, denne: Og det til de grader at jeg har hatt den på repeat uten stans hver eneste time jeg har vært på internett de tre siste dagene. Jeg synes den er så herlig vakker, at jeg nesten får litt vondt inni meg når jeg hører den. God-vondt, da. Sånn bare musikk kan gjøre. Takk for tipset, fantastisk Allison Moorer - Goodbye To The Ground Fleetwood Mac - Caroline Azzido Da Bass - Lonely By Your Side Rebekka Karijord - Wear It Like A Crown the bird and the bee - Love Letter To Japan Detektivbyrån - Om du möter varg Diskjokke - Some Signs Are Good Lindstrøm & Christabelle - Lovesick Tommy Sparks - She's Got Me Dancing The Sunshine Underground - We've Always Been Your Friends (edit) Thomas_H: Ellie Goulding og Broken Bells var fantastiske saker! På-hjernen-potensiale herfra til maanen Værsegod du! Har fått de på hjernen så det holder selv Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Akkurat nå: Kate Bush-Oh to Be in Love Coffins-Altars in Gore Watain-I Am The Earth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå