Gå til innhold

Co-op skrekk spill til pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de av oss som ikke har bodd under en stein; Left For Dead 1 og 2.

O_O at jeg kunne glemme det! Lol

L4D og L4D2 :love: Men ja kanskje ikke det mest skumleste spillet (som Gunpig sa) XD Men skvetter da litt når en Charger løper mot deg i L4D2.

Synd internetten min er helt mongo i det nye stedet vi flytta :cry:

(gikk fra kabla til trådløs) ... hmm... noen som vet om en bra mottager? (har bare en sånn usb wireless greie.. ikke kort)

Endret av Aeris
Lenke til kommentar

Resident Evil 5 ødela rett og slett windowsen min. Og ja jeg er sikker på at det var spillet som ødela det. Det var på Windows 7 64-bit så jeg ville ikke anbefalt å installere det om du har den versjonen av windows.

Ellers så kom jeg gjennom spillet sammen med en kompis, og det var det var et kjedelig rett frem spill. Og det er IKKE noe skumlere enn l4d eller l4d 2. Så jeg ville heller anbefalt l4d 2, som coop skrekk spill. Det er ikke særlig skummelt, men det kan ha litt med at det må være vanskelig å lage noe som er skummelt i coop. For spiller man me andre folk er det vanskeligere for spillet å være skummelt.

Synes også at det er lite skummle spill på markedet.

Forbidden Siren er det eneste spillet jeg ikke ville spillt på natten helt alene. :p (spillet har IKKE coop).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Resident Evil 5 ødela rett og slett windowsen min. Og ja jeg er sikker på at det var spillet som ødela det. Det var på Windows 7 64-bit så jeg ville ikke anbefalt å installere det om du har den versjonen av windows.

La være å laste ned virus-infiserte torrents kanskje? :whistle:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...