Ferdizz Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hei, jeg og en venn lurte på om det finnes noen two player coop skrekk spill til pc som vi kunne lana . Kan være gratis eller koste penger, bryr oss ikke så mye om grafikk osv, bare det er skummelt . Noen anbefalinger ? Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Oh, hadde digget det samme Jeg har ikke fått prøvd det ennå men resident evil 5 er co-op og finnes til pc ^_^ Edit: Mulig du trenger 2 eksemplarer av cd'n Endret 21. februar 2010 av Aeris Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Du kan prøve Doom 3 med Coop mod, da får dere så nært skrekk som mulig i allefall. Pluss dere får dere en tur til helvete hvor dere kan få gå berserk! Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 hehe høres bra ut! visste ikke det fantes coop mod til doom XD Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg vil anbefale Obscure. Det er survival/horror basert på typiske skrekkfilmer med tenåringer som havner i trøbbel. Litt klisjé er det jo, men moro er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 For de av oss som ikke har bodd under en stein; Left For Dead 1 og 2. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 L4D er ikke i nærheten av skummelt. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 enig , men skal prøve coop mod til doom 3 ja, og kanskje Obscure også takk for alle forslagene uansett Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 For de av oss som ikke har bodd under en stein; Left For Dead 1 og 2. Hei, ikke undervurder steiner! Jeg har innlagt vann når det regner, til og med. Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) For de av oss som ikke har bodd under en stein; Left For Dead 1 og 2. O_O at jeg kunne glemme det! Lol L4D og L4D2 Men ja kanskje ikke det mest skumleste spillet (som Gunpig sa) XD Men skvetter da litt når en Charger løper mot deg i L4D2. Synd internetten min er helt mongo i det nye stedet vi flytta (gikk fra kabla til trådløs) ... hmm... noen som vet om en bra mottager? (har bare en sånn usb wireless greie.. ikke kort) Endret 2. mars 2010 av Aeris Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nyeste spillet i Resident Evil serien. Lenke til kommentar
S-Immy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Resident Evil 5 ødela rett og slett windowsen min. Og ja jeg er sikker på at det var spillet som ødela det. Det var på Windows 7 64-bit så jeg ville ikke anbefalt å installere det om du har den versjonen av windows. Ellers så kom jeg gjennom spillet sammen med en kompis, og det var det var et kjedelig rett frem spill. Og det er IKKE noe skumlere enn l4d eller l4d 2. Så jeg ville heller anbefalt l4d 2, som coop skrekk spill. Det er ikke særlig skummelt, men det kan ha litt med at det må være vanskelig å lage noe som er skummelt i coop. For spiller man me andre folk er det vanskeligere for spillet å være skummelt. Synes også at det er lite skummle spill på markedet. Forbidden Siren er det eneste spillet jeg ikke ville spillt på natten helt alene. (spillet har IKKE coop). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Resident Evil 5 ødela rett og slett windowsen min. Og ja jeg er sikker på at det var spillet som ødela det. Det var på Windows 7 64-bit så jeg ville ikke anbefalt å installere det om du har den versjonen av windows. La være å laste ned virus-infiserte torrents kanskje? Lenke til kommentar
S-Immy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Det som er tingen her er at jeg KJØPTE spillet fra Direct 2 Drive... Wups! siden klikka litt her, så ble vist hvert forsøk på å poste, postet alikevell. Endret 4. mars 2010 av S-Immy Lenke til kommentar
S-Immy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det som er tingen her er at jeg KJØPTE spillet fra Direct 2 Drive... Lenke til kommentar
S-Immy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det som er tingen her er at jeg KJØPTE spillet fra Direct 2 Drive... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Du kan prøve Doom 3 med Coop mod, da får dere så nært skrekk som mulig i allefall. Pluss dere får dere en tur til helvete hvor dere kan få gå berserk! Er det faktisk noen som får til den modden? Har prøvd å spille coop med 2 stk, begge har problemer med spillet.. Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Killing Floor er kanskje et alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå