Gjest gutt17 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 De siste ukene har jeg blitt plaget med 0 sexlyst. Før måtte jeg onanere minst 1 gang daglig, nå er det ikke i tankene mine engang. Jeg var også med ei jente her om dagen, og sleit med å få den opp. Regner vel med at det bare er hormonelt, men spør her for sikkerhets skyld. Kan det være noe annet? Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg er ingen lege, men ville nok trodd at dette er hormonelt eller psykisk. Noen ganger har man lyst på masse, andre ganger ikke i det hele tatt. Klisjesvaret: det er helt normalt og helt naturlig Ta det med ro og vent til lysten kommer tilbake. Men tar det for lang tid, så ta deg en tur innom legen din. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Begynt på noe medisiner i det siste? Antideppresiver? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Vil si at hormonene dine ikke er på topp for tiden. Eller at du har andre ting på hjernen på tiden, og du savner ikke det seksuelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg