SHHHKSHHHK Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kvintuppelpost? Pass på inntaket av Red Bull. Koffeinoverdose er ikke behagelig. Jeg snakker av erfaring. Såe, vellykket redbull fest er bare ren svada? Må vel ligge til litt ectasy for at det skal bli noe gøy? -.- hah.. Det har jeg aldri sagt. Jeg utfordrer deg til å drikke 25 liter kaffe og etterpå si at du likte det. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Kvintuppelpost? Pass på inntaket av Red Bull. Koffeinoverdose er ikke behagelig. Jeg snakker av erfaring. Såe, vellykket redbull fest er bare ren svada? Må vel ligge til litt ectasy for at det skal bli noe gøy? -.- hah.. Det har jeg aldri sagt. Jeg utfordrer deg til å drikke 25 liter kaffe og etterpå si at du likte det. Vet du ikke sa det.. Jeg mente at det ikke er noe gøy med for mye koffein, tydeligvis, slik du framstiller det. Og dermed antar jeg at det ikke ville blitt vellykket med for mye redbull, ettersom det hadde blitt mye koffein, og dermed mye det samme som din opplevelse. Igjen, ikke vellykket da Hm, jeg syntes bare det hørtes ut som en god ide at first place egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå